blitzkrieg!

Jag är på krigsstigen! Jag är riktigt förbannad, och jag vet inte varför. Så, jag bestämmde mig för att skriva ett otroligt hatiskt inlägg om det som stör mig mer än något annat! (Jag ska försöka hålla mig på en sansad nivå.)

Att alla tyskar är nazister.

Kan det bli mer idiotiskt?!

Det är lika sant som att Hitler var tysk! HAN VAR FRÅN ÖSTERRIKE! (Jag känner redan nu att det börjar gå över styr..)

Om det är något som är så oacceptabelt det går att bli så är det att vara nazist i Tyskland. Jag skulle inte ens kunna gå med Till och Flake utan att bli nerslagen på gränsen. Det är liksom.. GAH, jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag faktiskt stör mig gå människor som kläcker ur sig saker som "Ja men alla tyskar är nazister innerst inne." Vad grundar du det på, om jag får fråga?!

Jo, men alla svenskar är rasister, inga undantag, och alla vill bara inrätta gasläger i Rinkeby och Tensta, och bygga upp koncentrationsläger i Fittja och Alby.

Ska folk hålla på och tjafsa om att tyskar är nazister ska jag hålla på och tjafsa om att svenskar är Sveriedemokrater. Rasister hela bunten.

Tyskland. Är. Ett. Land.
Sverige. Är. Ett Land.
Tyskland. Är. Inte. Nazister.
Sverige. Är. Inte. Sverigedemokrater.

Det finns fler nynazister i Sverige än vad det finns i hela Tyskland, det kan jag lova. Det finns fler rasister i Sverige än vad det finns nazister i Tyskland.

Jag kommer alltid hata dom som har fördommar om Tyskland, så tänk innan ni säger något liknande till mig.



Size does fucking matter, after all.

, Wolkentreiber lacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0