bytte design


Tröttnade på den så evigt deprimerande svarta designen. Så nu har jag tema "Ancheor". Och för er som undrar; Nej, jag har inga planer på att fixa en snygg bloggdesign med header och personliga färger och massa krimskrams runt omkring. Jag har viktigare saker för mig i livet än att alltid ha en snygg bloggdesign! Så ni får leva med en ful förvald design.

Ibland är jag deprimerad. Just nu är ett sådant tillfälle. Nyss måde jag bra och så, men sen så svartnade allt och jag sitter och gråter. Allt känns bara så jävla kasst. Jag har ingenting att leva för, ingen bästa vän, ingen partner, inga djur och ingenting.

Pappa har en hund, men hon är mest jobbig. Visst, hon är helt underbar och jag älskar henne otroligt mycket, hon var liksom ett av dom första egna djuren jag hade. Tango och Jazz och sedan Cappy. Så visst älskar jag henne bögigt mycket, men alltså.. Hon lyssnar inte på mig. Det stör mig. Det märks att hon är pappas hund. När han säger till henne lyssnar hon minsann, men när jag säger till så tittar hon bara på mig. "Är du dum eller? Skulle jag göra som du säger?" Jag vill ha en egen hund.

Jag är inte bra på något speciellt heller. Jag skriver, ritar, fotograferar, sjunger och spelar musik.
Det finns dom som skriver 100 gånger bättre än mig.
Det finns dom som ritar 2935729837923875923857 gånger bättre än mig.
Det finns fotografer som är massor med bättre än mig.
Jag sjunger sjukt dåligt och det där med musikskapandet.. Jag vet inte ens varför jag skrev det? Jag kan inte ens ta ett G-ackord på en gitarr! Jag är en klockren fail.

Allt jag gör blir misslyckat. Det enda jag har är Rammstein. Och inte ens dom har jag.

Fan vad jag saknar mitt forntida liv. Blommens.. Jag hade en bästa vän, jag hade djur och jag hade faktiskt något att leva för. Jag hade en dröm.

Och se vad jag hamnade? Misslyckad.



Jag saknar henne jag aldrig fick träffa. Varför var du tvungen att lämna mig? Jag fick ju aldrig ens chansen att säga att jag älskar dig. Hoppas vi möts en dag, att du känner igen mig. Fuck. Jag älskar dig..



Fangs up

, Herr TL.

Kommentarer
Postat av: Bill

så vad var din dröm då?

2010-07-19 @ 19:29:21
Postat av: Herr TL

I have a dream.. That black and white people can live together!

Joke.

Jag vet inte.. Vågade väl tro att jag skulle bli något på Berga..

2010-07-20 @ 17:44:27
URL: http://donaukinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0