hemska monster!



Jag har gått och blivit schizofren.

Alldeles nyss så satt Angelica och jag och pratade och sekunden därpå skriker Angiie "eeeuuw!" Ett stort grönt monster sitter på armstödet till soffan. Jag hämtar kameran och fotar djuret som nu sitter på skåpet. Utan att vi vet ordet av det flyger det groteska monstret mot oss och vi välter soffan i panik. Djuret försvinner ur vår syn och vi letar som vansinniga.

Vi hittar tillslut monstret och jag är så våghalsig att jag bestämmer mig för att fota den igen. Till min stora skräck bestämmer sig varelsen för att gå till attack. Jag skriker och hoppar som vansinnig och bestämmer mig för att springa ner till Pia och be henne döda odjuret. Henne hade jag väckt och fick be om ursäkt.

Sedan bestämmer jag mig för att gå till Ronny. Men dom är på Steen och Stanley, men till min stora lycka är Nalle hemma! Jag får med mig stackars halta Nalle upp i lägenheten och till vår stora förtret är djuret väck. Inte ett spår av den gröna alien vi tidigare skådat är kvar! Ve och fasa!

Nalle letar igenom hela lägenheten och inte en skymt. Han gick hem med "Hojta om ni ser den igen!".
Jodå, vi kommer skrika som besatta, så du behöver inte oroa dig!

Nu sitter vi som på nålar och piper av fasa varjegång vi hör eller ser något misstänksamt.



Fangs up

, Herr TL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0