Bergadagarna och shopping

Började dagern tjugo över sex med att gå upp, och sedan åka till skolan. Det är Bergadagarna idag och vi skulle dit på förmiddagen för att se lite hur det är. Eller Unni ville det. Väl på skolan träffade jag världens underbaraste häst. Marcus fjording Lilja. Jag blev lite kär i henne. LOVAR att lägga upp en bild på henne så fort jag installerat kameraprogrammet igen.

Nu har vi ätit, Unni har duschat och jag skain i duschen strax. Vi ska till skärholmen sen och imorgon bär det av till Berga IGEN. Denna gång ska jag dra med mamma, Julle, Jonathan och Helena, Cornelia och några till och eventuellt Hano. Det blir värsta mass-meeting!

Och Marcus tyckte jag skulle rida Lilja och jag dog lite av lycka. Så förhoppningsvis åker jag med honom efter skolan någon dag med Emma och rider. Jag stod och gosade med Lilja och insåg att jag har verkligen saknat hästan. What ever att jag är allergisk, jag skiter i det! Jag ska göra det jag blir glad av och jag blir glad av hästar!



Auf wider sehen!


Kommentarer
Postat av: Emmah the best <3

Det skulle fan vara sjukt nice att rida med dig och marcus! Vi får ta och prata ihop oss om det. Men om det betyder att jag ska rida hans mors häst igen (Minns inte vad hon heter XD) så vill jag fan ha sadel! :P Ryggrad i skrevet var inte mysigt <3

2010-05-27 @ 10:08:38
URL: http://tixtix.blogg.se/
Postat av: T

Haha, Hedda heter hon. Men vi får göra det tycker jag också. HIHI.

2010-05-28 @ 12:49:10
URL: http://donaukinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0