#%)&¤%$£"#"¤&!!!!

Vad gör jag för fel hela tiden? Inte undra på att jag mår så sjukt dåligt! Alla hatar mig känns det som. Jag vet inte var jag har mina riktiga vänner längre. Ska snart ut och möta Julian, sedan ska vi hänga lite innan vi åker mot Nynäshamn för att plocka upp min syster, Universum (Unni). Ska bli otroligt kul att träffa henne, även om det kommer kännas lite tryckt eftersom vi inte vet om hennes pojkvän, Perversums (Dennis) hund Nikki (tror jag det var) ska avlivas eller inte. Perversum har lovat att inte säga något till Universum så hon kan ha en kul helg ändå. Hunden i fråga är en schäfer på tre åt och hon har en nervsjukdom som gör att det gör jätteont att bajsa, så därför håller sig hunden. Inte trevligt. Hon har blivit lite bättre, men vi får se..

Nu sitter jag med acryl och tygfärg och ritar på mina skor. Jag har tröttnat på att dom ser så jävliga ut och att det står Twilight på dom, så jag målade över det, och skrev till massa nytt och redigerade en del. "I slaughter in Rammstein way" står det på höger skosnören och "Say hello to Bertha Big" på vänster. Tidigare stod det "I'm with the Cullen Clan" (v) och "Twilighter" (h). Inte acceptabelt.

Jag sitter och äter torra gamla kanelgifflar också. Snart ska jag ringa Jullis.


Wo sind eure hände für die König ohne Königen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0