impulsiv? javisst!

Jag orkar inte med allt längre. Allt bara skiter sig, allt är käpprätt åt helvete! Så jag rymde hemifrån. Yep, you heard me. Unni var ju hos mig i helgen, så jag åkte med henne till Nynäshamn såklart. Sedan utan att jag riktigt vet hur det är så sitter jag på båten påväg mot Gotland! Det är nästan så jag blev lite förvånad över mig själv.

Jag har varit med Billa, Pata och Gary i skolan idag, och träffade Dennis imorse.
Nyss tog jag en promenad på hamnen och campingen med hunden. Det är redan sjukt mycket husvagnar där. Jag kände ett litet sting i hjärtat när jag gick där.
Nu sitter jag vid pappas dator och pappa lagar mat. Jag har inga pengar, inte pappa heller, så jag vet inte riktigt hur jag ska komma hem igen imorgon, men det löser sig nog. (Förhoppningsvis inte) Jag kanske rent av får göra allt skoljobb här i från och mejla det till skolan. Well, det är inget jag skulle tacka nej till.

Jag dör en bit innombords varje gång jag lämnar Gotland. Sheisse. Kanske blir det så att mamma tar min dator som straff för att jag åkte hit, i sådana fall så kommer det bara komma blogginlägg på skoldagar. Kapish. I feel whipped.



Varma, nästan lyckliga hälsningar från Gotland.

Kommentarer
Postat av: Billa

hey on yah, noe i'v red u'r blog ;-)

nice nice..



liebe, Bill.

2010-05-24 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0