Nicki 1/5~2007 - 21/5~2010.



 

 

Detta inlägg vill jag tillägna Nicki.

Nicki Hansen blev 3 år och 21 dagar gammal. Hon avlivades pga en sjukdom som gör det väldigt smärtsamt att bajsa. Nicki avlivades i fredags kväll på Gotland.
Jag, personligen, hann tyvärr aldrig träffa henne, men Unni har levt med henne i 7 månader och Dennis har levt med henne i 3 år och 21 dagar. Nicki föddes hemma hos Dennis 1 maj 2007.
Jag kommer alltid vara ledsen över att jag inte fick träffa denna, enligt alla, underbara hund, och jag kommer tänka på alla som kommer sakna henne. Men det var för hennes eget bästa så hon är glad nu.

Kärlek är att släppa taget om någon man tror kommer bli lyckligare av något annat.




Vila i frid, Nicki.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack Tua så fint gjort för vår älskade Nicki.

2010-05-23 @ 13:11:46
Postat av: T

Hej Petra. Det var så lite. Jag är en extrem djurvän och vet alldeles för väl hur jobbigt det är att förlora en högt älskad vän, och eftersom jag känner både Unni och Dennis väl så kändes det som en självklarhet att hedra henne.

2010-05-23 @ 13:21:21
URL: http://donaukinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0